Welkom bij dekemaruitershop.nl

geen producten

veel gestelde vragen

99% leveringsgarantie - Altijd op tijd in huis!

Deze webshop bestaat nu bijna een jaar en wij zijn er heel trots op dat wij (meer dan) 99% van alle bestellingen op tijd geleverd hebben! 

Bij dekema houden wij van duidelijkheid. Om ervoor te zorgen dat wat jij bij ons besteld ook op de afgesproken tijd bij je thuis bezorgd wordt besteden wij dus erg veel aandacht aan onze voorraad. Wanneer wij niet zeker weten dat we iets kunnen leveren dan zetten wij het niet in onze webshop. Duidelijk toch?

Hebben jullie alles op voorraad?

Staat er bij het product 'In voorraad' ? Dan hebben wij het ook echt op voorraad en versturen we het zo snel mogelijk. 

Staat er bij het product ' Verzending binnen 2 dagen' ? Dan hebben wij het niet op voorraad maar we weten dan wel zeker dat de leverancier het op voorraad heeft.  

Wat zijn de verzendkosten?

Bestelling boven de € 75,00 gratis, anders € 5,95

Je bestelling wordt verzorgd door PostNL. De kosten voor het verzenden bedragen €5,95, maar alle verzendingen boven de € 75,00 zijn gratis.

Welke betaalmogelijkheden bieden jullie?

Met iDeal, Paypall, Creditcard en Achteraf betalen via Buckaroo.

Lees hier meer over bestellen en betalen.

Ik wil mijn bestelling annuleren.

Standaard 30 dagen op zicht

Volgens de Wet Koop op Afstand heb je 7 dagen het recht om zonder opgaaf van redenen van de koop af te zien. Wij vinden dat echter wel wat kort dag dus bij ons krijg je je aankoop standaard 30 dagen op zicht. 

Wat moet ik doen om mijn aankoop te annuleren?

Stuur een e-mail met het verzoek om te annuleren naar bestelling@dekemaruitershop.nl. Vermeld hierbij je bestelnummer en eventueel het factuurnummer. Wij sturen je dan binnen 24 uur een e-mail met de annuleringsbevestiging.

Binnen 14 dagen nadat wij de retourzending hebben ontvangen maken wij het geld weer naar je over. Bij betaling achteraf zorgen we dat deze ingetrokken wordt. Ook de eventuele verzendkosten die je bij de aankoop hebt betaald krijg je terug.

Houd er in het geval van een betaling via creditcard rekening mee dat wanneer wij het bedrag naar je terug gestort hebben jouw bank de verwerkingstijd bepaald. Het kan dus voorkomen dat je het bedrag een paar dagen later op je rekening ziet staan dan dat wij het hebben terug gestort. 

> Lees hier meer over retour en garantie.

Ik heb meer dan 20 stempels, hoe kan ik die verzilveren?

Wanneer je gaat afrekenen kun je bij het kiezen van de betaalmethode ook kiezen om stempels in te leveren. Natuurlijk kun je ook bij ons in de winkel je stempels inleveren.

Lees hier meer over onze stempelkaart.