Betalen

Om jouw bestellingen bij ons te kunnen betalen heb je de keuze uit een aantal verschillende betaalmethode. Voor het afhandelen van de betalingen in onze webshop maken wij gebruik van de diensten van betaal provider Buckaroo. Samen met hen proberen wij altijd de meest gebruikte betaalmethoden aan te bieden.
Zo kun je bijvoorbeeld gebruik maken van iDeal, credit card, PayPal of Achteraf Betalen. 

Wanneer betaal ik mijn bestelling?

Wanneer jij jouw bestelling betaald is afhankelijk van de betaalmethode die je hebt gekozen. In de meeste gevallen geldt dat de betaling direct op het moment van plaatsen van de bestelling wordt uitgevoerd. Vindt je dit niet prettig? dan kun je kiezen voor Achteraf Betalen. Je betaald je bestelling dan pas nadat jij hem hebt ontvangen. 

Hoe werkt Achteraf Betalen?

Via Achteraf Betalen kun je jouw bestelling 14 dagen bekijken voordat je de factuur hoeft te voldoen. Als je hiervoor kiest dan ga je akkoord met de daarbij horende betaal voorwaarden. Of het achteraf betalen mogelijk is wordt gecontroleerd door de door jou ingevulde gegevens door te sturen naar Forum Commerce BV. Bij goedkeuring kun je daadwerkelijk achteraf betalen. Dit proces gaat razend snel en je merkt hier tijdens het doen van je bestelling verder niets van. Je ontvangt op de dag van de bestelling een factuur. Op het moment dat je deze factuur moet voldoen ontvang je via onze betaal provider Buckaroo namens ons een email met een betaalverzoek. In deze email zit dan direct een betaalkoppeling waarmee je de factuur kunt voldoen. Door gebruik te maken van deze betaalkoppeling kun je op dat moment weer kiezen uit alle betaalmogelijkheden die wij op dat moment aanbieden (zoals bijvoorbeeld iDeal, Paypal of credit card).
Reageer je niet op het verzoek om de order te betalen? Dan krijg je gewoon nog een herinnering. Reageer je ook niet op de verstuurde herinneringen? Dan wordt de vordering uiteindelijk door ons overgedragen aan Focum Commerce B.V. Op dat moment is Dekema Ruitershop geen eigenaar meer van de vordering en zal Focum Commerce B.V. deze vordering verder (laten) incasseren.  

Ik heb betaald maar geen bestelling ontvangen, wat moet ik doen?

Uiteraard mag dit niet voorkomen! Is er toch iets fout gegaan? Twijfel in dat geval niet om contact met ons op te nemen. Wij doen er in dat geval alles aan om het probleem op te lossen. Je kunt ons hiervoor tijdens onze openingstijden bereiken via 0513-461343 of je kunt ons altijd een email sturen via bestelling@dekemaruitershop.nl We reageren dan zo snel mogelijk op jouw email.

Ik wil een kopie van mijn factuur, wat moet ik doen?

Wanneer je de bestelling hebt geplaatst ontvang je hiervan een factuur. Deze factuur voldoet aan alle eisen om in je administratie verwerkt te worden. Mochten er toch specifieke vragen zijn over de factuur dan kun je uiteraard contact met ons opnemen. Stuur je verzoek per e-mail naar bestelling@dekemaruitershop.nl of bel tijdens onze openingstijden naar 0513-461343.